tirsdag den 5. marts 2013

Indbydelser til 50 års føds.

 Det er desværre ikke blevet til så meget scrap, da jeg lige fortiden fremstiller invitationer i lange baner. Min søde mand Anders fylder 50 år lige om lidt, og vi skal holde festen hjemme på vores gård.
Invitationerne kom til at se sådanne her ud.
 Jeg har brugt alm. sort karton 180 mg. bogstaver som pynt og en sv, da det fortæller lidt om Anders
og hans bedrifter med brænde og træ.
Så har jeg brugt 1 Tim holtz embross skabelon, og sølv pulver der er embrossede ned i det flotte urværk.
 Jeg har lavet invitationen på den måde, at den trækkes op, som i kan se, og ud kommer teksten foroven, og ønskesedlen forneden, der er brugt plastik inden i som kørebånd.
 Forskellige farvet bogstaver, her mokka farvet på sølvfarven er super flot

 
Og så lige et billed i lyset, som fremkalder sølvet super flot, med sav i guld.
God arb.lyst derude, denne invitation kan bruges til mange forskellige slags fester.
Og så til konfirmationer til både dreng og pige.
Varme hilsner: Chanette Nielsen

2 kommentarer:

Lisa Rasmussen sagde ...

Super fede og meget maskuline invitationer ;O)

Gitte sagde ...

Wauuuuw hvor er de bare flotte de invitationer.